MalaPanza: Le ricette di Zia Fujico – Pasta ai fiori di zucca "rinforzata"

Con la presente, ‘nnauguriamo una nuova MalaRubbrica a cura della nostra nuova ‘sperta di cucina miss Fujiko Mine, che, quando non è impegnata ad aiutare Lupin III nelle sue imprese truffaldine, si diletta tra i fornelli.

fujico mine profile

Miss. Fujico Mine

A dispetto di ciò che si sente dire in giro, miss Fujiko ha evidenti origini suddole, calabbrisi per la precisione. Del resto, anche dalla foto sopra, si evince benissimo quanta parte del suo DNA sia autenticamente mediterraneo. E questa Sua retrocultura meridionale, si travasa tale e quale nelle rielaborazioni delle riggette che di volta in volta ci vorrà regalare.

Spirditivi di conseguenza, “sciusci“.. “sciascini” ed altre amenità prettamente Japanisi, almeno per il momento, pirchì ccà parramu i cosi serii, come per esempio..

A Pasta ch’i sciuri (i cuccuzza) rinforzata by Fujiko Mine

pasta fiori di zucca rinforzata by fujico

Pasta con i fiori di zucca "rinforzata" - il prodotto finale

Difficoltà: puru i fissa! A ponnu fari tutti, inclusi i “singol” ( i zzitelloni) candu tornunu ru travagghiu…

Tempu: u tempu mi bugghi l’acqua e mi calati a pasta… 15-20 minuti a sicundu ru tipu i pasta.

Ingredienti: na recina i sciuri (10 fiori di zucchina o di zucca), na para i cucchiari r’ogghiu (non specificu pirchì pi mia l’ogghiu è sulu extravergini d’oliva!), agghiu (aglio), bascilicò (basilico), pipi niru, na cucuzzeddha piccula (1 zucchina minuta), na cucchiarata i panna pi cucinari, sali e a pasta chi vi piaci , longa o curta è u stessu.

Porzioni: Cu stu sugu cunditi circa 250-300 gr i pasta …ovveru per 4 cristiani normali ..o 2 panze di canigghia!

Comu si faci:

Mintiti a tiella cu ll’acqua mi bbugghi, pa’ pasta.

Pigghiati na bella pareddha, mintiti l’ogghiu e l’agghiu e faciti suffriiri (pocu e nenti mi raccumandu!) .

Ggiungiti a cucuzzeddha rattata a ‘ccendiri e facitila cuciri a focu ‘mbasciu pi na para i minuti, finu a chi ddiventa cremosa.

Poi ggiungiti i sciuri tagghiati a pezzettini, tutti compresu u pistillu giallo marraccumandu, (tanti u scartunu…oh storti!), ggiustati i sali e i pipi, e faciti cuciri pi nautri 5 minuti, sempri a focu moderatu, girandu ogni tantu.

Candu i sciuri ssammusciaru , voli riri chi su pronti: ggiungiti a panna e u bascilicò tritatu finu, girati bbonu e stutati.

Ntò frattempo a pasta si fici, sculatila bbona e ittatila nta pareddha.

Girati e rigirati e..

..bbon appitittu, da Zia Fujiko