MalaPanza:Nzalata i pasta a focu zeru

 

Chi si rici amici cari…a ccantu gradi o friscu rruammu? 25… 30…? … E ancora u megghiu è arretu!

Oggi a zia , quasi senza sciatu, vi pinzau e vi priparau nu piattu i pasta i chiddhi chi stannu nto frigurificu amposta ru furnu…

a ‘NZALATA I PASTA A FOCU ZERU…o quasi…pirchì a pasta llima a bugghiri…ma sulu chiddha!

Difficoltà: nuddha…

Tempu: menz’ura…u tempu mi scinditi a pasta e ma cunzati.

Porzioni: 4 cristiani morti i caddhu

Ingredienti: 280 gr i pasta curta (pinni, farfalli, caserecci…), na scatula i tunnu, 100gr i scamorza o proula, du cucchiarati i patema … patè… i livi…( ora ieu non sacciu chi è sta cosa…chi v’è diri…su llivi frullati cu l’ogghiu…), nu pipi (russu , giallu, virdi, i chiddi chi sa rrustunu, sali e pipi.

 

All’opira:

Scaddati a pasta, scinditila al denti e passatila sutta a ll’acqua fridda. Sculatila bbona e mintitila nta na suppera cu nu cucchiaru r’ogghiu, nommi si mbiddha.

LLungati u patema i livi cu nautru cucchiaru r’ogghiu e ittatulu supra a past.  Tagghiati u pipi a pezzi picculi picculi e a proula a quatretti e ittatancilli i supra. Pi urtimu mintiti u tunnu e girati tutti cosi.

Sarbati a pasta nto frigurificu e mangiatavvilla bella frisca.

DSC06244

Comu viva prumettutu…a nzalata i pasta è propriu a focu zeru…ma a gustu milli!

                                                                                               Mangiatavvilla a me saluti!

                                                                                                               Zia Fujiko        

 

Malariggetta in italietto

Insalata di pasta fredda.

Ingredienti per 4 persone: 280 gr di pasta corta, una scatoletta di tonno, 100gr di provola o scamorza, un cucchiaio di patè di olive, una falda di peperone.

 

Esecuzione:

Cuocere la pasta al dente e passarla con lo scolapasta sotto l’acqua fredda. Scolarla bene e condirla con un filo d’olio.

Tagliare a dadini la scamorza, affettare sottilmente il peperone e diluire il patè con un cucchiaio d’olio. Condire la pasta con tutti gli ingredienti, incluso il tonno sminuzzato e conservare per almeno un’ora in frigo.