MalaPanza: Sinfonia d’autunno

 

 

Cari amici, amici cari rruau u malu tempu, l’acqua i cielu e tutti l’annessi e connessi…. ma pi fortuna l’autunnu non purtau sulu chistu… ma puru i sò culuri, i sò sciauri e u caddu tepori ri cuperti i lana…

A mia medesima pirsonalmenti, mi purtau puru nu rrialu randi: rruammu a 400! Mi spiegu…u nostru…anzi u vostru gruppu “Le ricette di zia Fujiko” rruau a 402 amici!!!! Sugnu troppu cuntenta e vi vogghiu ringraziari a mmodu mei…cioè cu na rigetta speciali chi vi dedicu cu cori…. e speciali puru pirchì a fici mi partecipu a nu contest i cucina chi si chiama “Inventa ….mela” …e ieu ma nvintaia a mela, in tutti i senzi!

Ora va prisentu in anteprima mondiale (….forsi sageraia mmostru!).

 

SINFONIA D’AUTUNNO

Ingredienti: (pi 6 cristiani)

                   3 puma ianchi, 200gr i pasta sfoglia pronta, meli, 3 amaretti, rhum.

                  Pa crema ca cannella: n’ovu, 20 gr r’amitu i paniculu, 75gr i zucchuru,

                   250ml i latti, menza cucchiarina i cannella, scorcia i limuni.

                  Pi decorari: ciucculata fundenti, salsa i caramellu.

All’opira:

Prima i tuttu facimu a crema: facimu caddhiari u latti ca scorcia i limuni e appena cumincia a bugghiri u stutamu.

DSC07949 DSC07951

Intantu nta na suppera  sbattimu l’ovu cu zucchuru, poi nci ggiungimu l’amitu e a cannella e cuntunuamu a sbattiri, quindi versamu chianu chianu a filu u latti aromatizzatu, girandu cu na cucchiara i lignu.Candu tuttu u latti s’amalgamau, rrimintimu tuttu supra o focu e girandu sempri facimu ddenzari a crema ( nci vonnu circa 5-6 minuti). Stutamu e facimu raffriddari, mintendu a cuntattu ca crema nu pezzu i pellicula trasparenti, cusì non si faci ddha mappa brutta!

Ora pigghiamu i puma, i facimu a metà e i mundamu beddhi beddhi, cacciandu puru a simenza.

DSC07965 DSC07952

Poi pigghiamu a sfoglia e cu na furma i carta i furnu, facimu a furma ra puma e a tagghiamu. Mintimu i furmi i sfoglia nta na teglia ca carta i furnu e nto menzu i ognuna mintimu menzu amarettu e u bagnamu cu rhum poi nci mintimu na cucchiarata i crema ca cannella .

DSC07970 DSC07971

Pigghiamu i puma e i facimu a fettini fini fini, senza però mi spasciamu a furma. Quindi  i pigghiamu pi comu si trounu, cu na palitteddha, e i pusamu supra a sfoglia.

DSC07968 DSC07972

Ora nfurnamu i nostri puma pi 10 minuti a 200°, poi mbasciamu a 160° e i tinimu nautri 10 minuti.

DSC07973 DSC07974

Spinnellamu i puma cotti ancora caddi c’u meli, chi nci runa dhu bellu lucidu e poi mintimu ogni porzioni nta nu bellu piattu e decoramu ca salsa i caramellu e fogghi i ciucculata fondenti.

IMG_3152 rosso

DSC07997

 IMG_3179 col rosso

Criritimi, u profumu, i culuri e i sapuri ra puma, ra cannella, i ll’amarettu e ru caramellu si fundunu nziemi nta na sinfonia chi non vi pozzu descriviri a paroli…. sanna sulu pruari!

                 

 

                                                                                                   Chi sciccheria!

                                                                                                        Zia Fujiko

 

Versione internescional:

SINFONIA D’ AUTUNNO

Ingredienti per 6 persone:

3 mele golden, 200gr di pasta sfoglia pronta, 3 amaretti, miele per spennellare.

Per la crema alla cannella: 1 uovo, 75 gr di zucchero, 20 gr di amido di mais, mezzo cucchiaino di cannella, 250 ml di latte, scorza di mezzo limone.

Per decorare: salsa al caramello , cioccolato fondente.

 

Prima di tutto prepariamo la crema alla cannella: montiamo l’uovo con lo zucchero, quindi uniamo l’amido, la cannella e il latte, precedentemente bollito con la scorza di limone.

Rimettiamo tutto sul fuoco, girando sempre con un cucchiaio di legno, portiamo ad ebollizione e facciamo addensare la crema (ci vorranno 5 o 6 minuti). Spegniamo il fuoco e facciamo raffreddare, avendo cura di coprire la crema con della pellicola trasparente a contatto.

Stendiamo la sfoglia e con una sagoma di carta da forno, ricaviamo dalla sfoglia 6 “mele”.

Adagiamole sulla teglia, coperta di carta da forno, e al centro di ognuna mettiamo mezzo amaretto, bagnato con qualche goccia di rhum e un cucchiaino di crema alla cannella.

Dividiamo ogni mela a metà e dopo averla sbucciata, la priviamo del torsolo, quindi la affettiamo sottilmente, avendo cura di mantenere la forma del frutto. Aiutandoci con una paletta, disponiamo la mela sopra la sfoglia .

Mettiamo in forno a 200° per 10 minuti, poi abbassiamo a 180° e finiamo la cottura (alti 10 minuti). Sforniamo e pennelliamo le mele ancora calde con del miele.

Disponiamo in un piatto decorando con la salsa di caramello e foglie di cioccolato fondente.